شعر ترانه تکست
شعر ترانه تکست
به دنياي شعر ترانه تکست خوش آمدید
نامه ای برای خدا از مجتبی علیجانپور ( <-PostCategory-> )

امه ای برای خدا

 

 

 

می نویسم من یه نامه / روی برگایی که خامه

 

می نویسم تا بدونه / دل من پر از کلامه

 

می نویسم تا ببینه / منو تو ظلمت خونه

 

شاید این برام نشون شه / که منم شدم ویرونه

 

 

 

می نویسم با علاقه / با هزار و یک بهونه

 

همه حرفای دلم رو / همه دردای زمونه

 

مینویسم همه عمرم / دیگه بد خرد و خرابه

 

مینویسم که خوشی هام / همه مثل یه سرابه

 

 

 

سهم من از همه دنیا / همین سقف آسمونه

 

گاهی وقتا خیلی خوبه / گاهی هم میشه ویرونه

 

منه تنها و پر از غم / که دارم میشم دیوونه

 

همه لحظه هام خیاله / پر سوت و کوره خونه

 

 

 

می نویسم من یه نامه / روی دیوار یه خونه

 

می نویسم که علاقه / توی قلب من میمونه

 

می نویسم که خدا جون / این همش درد و دلامه

توی دل نیست توی خونه / گاهی وقتا تو صدامه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,ساعت 15:46 توسط اسحاق تتا |

مطالب پيشين
, ساعت 15:46" > نامه ای برای خدا از مجتبی علیجانپور